keskiviikkona, helmikuuta 16, 2005

Golf GTI

Kuten olen kertonut, niin volkswagen on voittanut kautta aikojen eniten mainonta-aiheisia palkintoja. Uutta Golf gti -mallia on mainostettu aika tavalla. Jopa Voima-lehden antimainonta-osasto repäisi huumoria printtimainonnasta. Hyvä ja hauska.

Keskustelin uusimmasta Golf-spotista elokuvan post production -töiden painivien henkilöiden kanssa. Hyvin on tehty, mutta pro on aina pro. Työn jälki näkyy. Ei kai ikinä voi olla täydellinen. "On pojilla ollut silti hieman konseptia", kuului ammattilaisen suusta.

Internetissä on liikkunut myös bannattu Polo-spotti, jossa terroristi räjäyttää pommin Polo-autossa. Mainos ei ole VW:n tekemä, vaan kahden yksityishenkilön. 40 000 puntaa maksaneen mainoksen tekijöitä ei ole saatu kiinni, sillä VW on haastamassa kaksikkoa oikeuteen.

4 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Volkswagen eli VW. Sori, pisti sen verran silmään että oli pakko.

10:45 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

olevinaan vielä tarkistin asian... suuri hups. nyt korjattu.

10:51 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Eli tekijät eivät ole tuntemattomia, vaan lontoolainen kaksikko Lee and Dan. VW uhkasi haastaa kaksikon oikeuteen elleivät pyydä julksisesti anteeksi. Anteeksipyyntö luonnollisesti tuli ja kaksikko on jälleen työn touhussa . Spotin kustannuskin mukana olleen ohjaajan mukaan oli noin 400 puntaa..että näin. Muutenkin aikalailla vanha juttu...

2:46 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Kiitokset korjauksista.

12:27 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home