tiistaina, helmikuuta 01, 2005

iTunes ja Pepsi taas vauhdissa

Apple ja Pepsi aloittavat viime vuoden tapaan uuden korkki-kampanjan, jonka tarkoituksena on jakaa 200 miljoonaa kappaletta iTunesin kautta. Nettitietojen mukaan viime vuoden 100 miljoonasta kappaleesta vain 5 miljoonaa lunastettiin. Harmi ettei kampanja näy Suomessa, sillä olisi kiva saada muutama kappale ilmaiseksi. Suurin osa Applen viime vuotisista mainoksista on kohdistunut iTunesiin ja iPodiin. Ilmeisesti koneita myydään kunhan asiakkaiden pikkusormi on ensin valloitettu musiikkituotteilla. Suomessa Applen mainonta on vielä ollut kohtalaisen hillittyä, kuten moni fani on blogissaan kirjoitellut.


Ohessa vielä linkki viime vuotiseen loistavaan spottiin. Huomioikaa missä välissä ja miten Pepsin ja Applen tuotteet tuodaan ruutuun.

Apple
ThinkSecret
ThinkSecret2
Viime vuoden Super Bowl -spotti

1 Comments:

Blogger PA said...

Ja vielä tämänvuotinen mainos (, joka on minusta kovasti viimekertaista tylsempi): PepsiTunes

8:13 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home