Skandaali lehdessä!
Mainostoimisto Skandaali ilmoitaa olemassaolostaan tehokkaasti uusimmassa Pressossa. Koko aukeaman kokoisessa ilmossa komeilee kaikkien työntekijöiden lapsuudenkuvat kivasti järjesteltynä.
Jännittävän asiasta tekee se, että samaisessa lehdessä on myös Skandaalin tekemä mainos Novan mainosmyynnnille. Tämä ilmoitus ei ole yhtään niin kiva, saati tehokas. Mainostoimisto on siis tavallaan panostanut osaamistaan omaan mainontaan enemmän kuin asiakkaan vastaavaan. Noh, eihän se tietäänkään suoraa näin ole, mutta kyllä Alma Median markkinointipäällikkönä huomauttaisin asiasta. Muutenkin on mielenkiintoista, että Vuoden Huiput -kilpailussa palkintoja kahmii usein mainostoimistojen omat kampanjat tai käyntikortit. Missä on asiakaskeskeisyys?
Jännittävän asiasta tekee se, että samaisessa lehdessä on myös Skandaalin tekemä mainos Novan mainosmyynnnille. Tämä ilmoitus ei ole yhtään niin kiva, saati tehokas. Mainostoimisto on siis tavallaan panostanut osaamistaan omaan mainontaan enemmän kuin asiakkaan vastaavaan. Noh, eihän se tietäänkään suoraa näin ole, mutta kyllä Alma Median markkinointipäällikkönä huomauttaisin asiasta. Muutenkin on mielenkiintoista, että Vuoden Huiput -kilpailussa palkintoja kahmii usein mainostoimistojen omat kampanjat tai käyntikortit. Missä on asiakaskeskeisyys?
6 Comments:
Vai voisiko olla niin, että asiakkaat tuollaisen hienon kampanjaehdotuksen nähtyään toteavat, että ihan kiva, mutta mitä jos..
Ja sitten tehdään väritön, hajuton ja mauton kampanja niinkuin aina ennenkin. Se kun on niille just sopivasti.
http://justsopivasti.addikti.com
Kai ne siellä samassa kopassa makaavat vaikeiden asiakkaiden kanssa?
Kannattaa lukea 24,99-kirja, jossa tuota turhautumista käsitellään. Ihan hauska tarina jugurtti-kampanjan laatimisesta...
OOpa
Vai voisiko olla että palkintoja jakamassa oleva raati koostuu "mainonnan ammattilaisista" jotka sitten antavat pisteet omasta mielestään hyville mainoksille. Ja koska omaa firmaa mainostetaan vain omasta mielestä hyvillä mainoksilla niin ne saavat samalla pisteet? (ja jos totta puhutaan niin ne ovat melkeinpä ainoita kohteita jolloin pääsee räväyttämään; asiakas haluaa sitä kivaa kaikille segmentoitumatta)
Kukas tuon 24,99-kirjan on mahtanut kirjoittaa? Helpottaisi kirjan hakemista www.akateeminen.comista huomattavasti.
http://www.likekustannus.fi/kirjakeko/tiedot.php?id=2864
Lähetä kommentti
<< Home