torstaina, joulukuuta 16, 2004

Tiedä mitä syöt...

...sloganilla mainosti juuri äsken Oolannin perunoitansa Nelosella. Parasta oli tietenkin, että mainos tuli Pelkokertoimen mainoskatkolla ensimmäisenä sen inhottavan syönti-tehtävän jälkeen. Joku naiskilpailija oli juuri oksentamassa syömiään poron kiveksiä, kun katkolle mentiin. Mahtavaa.

1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Tähän on kyllä pakko mainita. Reilu vuosi takaperin illan elokuvana oli Full Metal Jacket ja sponsorina Kotipizza. Mainostauolle poistuttiin '..ja nautinto jatkuu'-sloganin saattelemana. Lausahdus sai huomattavaa sävytystä elokuvan jaksotuksesta. Ensimmäinen mainoskatko alkoi kohtauksen jälkeen, jossa simjputettu sotilas on juuri ampunut aivonsa seinälle ja toinen kohtauksen jossa ryhmäsotilaita saattelee löytämäänsä naista takahuoneeseen - mitä ilmeisin aikein. Kirjoitin palautetta ja mainoksen tekstiä muutettiin piakkoin. Heh, ihan kaikkea ei osata ottaa huomioon mainonnan suunnittelussa. -Pellari.

9:05 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home