perjantaina, maaliskuuta 18, 2005

Mainontablogi avustaa

Tällä hetkellä kaupungilla, telkkarissa, lehdissä ja netissä pyörii megasuuri syöpäjärjestön kampanja. Hyvinkin tehokkaasti mietitty kamppis tavoittaa varmasti lähes kaikki suomalaiset. Kontaktointi on siis hoidettu hyvin. Mielenkiintoista on kamppanjan oma tv-ohjelma, joka on nähtävissä SubTv:llä lauantaina.

Kaiken takana taitaa olla jälleen kerran BOB Helsinki. Mutta voiko yhtä tehokkaan kampanjan tehdä ei-yhteiskunnalliselle asiakkaalle? Ainkin ko. kamppiksille on mainoskilpailuissa oma lajittelunsa (niin kuin monelle muullekin tuoteryhmälle). Saihan SPR:n Aasian katastrofi -kampanjakin varmasti miljoonilla euroilla ilmaista mediatilaa. Se vaan ei ratkaise kaikkea. Harmi.

Oikeaan reunaan lisätty banneri, josta pääsee kampanjasivustolle. Klikatkaa.