tiistaina, maaliskuuta 22, 2005

Matkahuolto etsii omaa kohderyhmäänsä

Oli taas melkoinen järkytys, kun MTV:n (musateeveen) sekamelskasopasta pomppasi esiin yht'äkkiä Matkahuollon elämää tylsempi mainos. Spotti oli toteutettu pelkän logon avulla - siis noin suunnilleen. Kukakohan on keksinyt, että Matkahuollon kohderyhmät löytyvät parhaiten MTV:tä katselevista teineistä. Noh, ehkä bussia käyttävät pääasiassa nuoret. Milloin saamme nähdä VR:n vastaiskun musateeveellä? Pliide Dynamo (?), keksikää jotain kivaa junista...

2 Comments:

Blogger Junakohtaus said...

Joskus maailman alussa kun hyvin vihreänä nuorempana copyharjoittelijana sekaannuin mm. VR:n asioihin, vanhemmat yhteyspäälliköt opastivat aina, AINA, pitämään mielessä että veeärrän dirikoita nolottaa kun juna ei ole lenskari.

Katso mainoksia, aja Penalla. Huomaat että totta puhuivat. Voit lakata odottamasta.

6:25 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Matkahuolto - huolletaanko siellä autoja vai veneitä?

6:29 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home