Matkahuolto etsii omaa kohderyhmäänsä
Oli taas melkoinen järkytys, kun MTV:n (musateeveen) sekamelskasopasta pomppasi esiin yht'äkkiä Matkahuollon elämää tylsempi mainos. Spotti oli toteutettu pelkän logon avulla - siis noin suunnilleen. Kukakohan on keksinyt, että Matkahuollon kohderyhmät löytyvät parhaiten MTV:tä katselevista teineistä. Noh, ehkä bussia käyttävät pääasiassa nuoret. Milloin saamme nähdä VR:n vastaiskun musateeveellä? Pliide Dynamo (?), keksikää jotain kivaa junista...
2 Comments:
Joskus maailman alussa kun hyvin vihreänä nuorempana copyharjoittelijana sekaannuin mm. VR:n asioihin, vanhemmat yhteyspäälliköt opastivat aina, AINA, pitämään mielessä että veeärrän dirikoita nolottaa kun juna ei ole lenskari.
Katso mainoksia, aja Penalla. Huomaat että totta puhuivat. Voit lakata odottamasta.
Matkahuolto - huolletaanko siellä autoja vai veneitä?
Lähetä kommentti
<< Home