Diili aiheutti ryntäyksen
Eilinen Diili-ohjelma aiheutti blogiini ennennäkemättömän ryntäyksen. Ohjelman aikana ja välittömästi sen jälkeen blogiini saavuttiin Googlen kautta käytttäen hakusanoja: diili, mazda, mainos, marraskuu jne. Eilisessä jaksossa kilpailijoiden tehtävä oli kuulemma tehdä Mazdalle tv-spotti. Nuo spotit näytettiin marraskussa kolmosella, jolloin minullekin tuli kyselyitä, että kuka ne oikein oli tehnyt. Alalla pyöri pientä epäilyä aiheesta, mutta vasta nyt todellisuus paljastui. Kovin kummosia spotit eivät ilmeisesti olleet, mutta pomppasivat kuitenkin muusta tarjonnasta selvästi. Tähänkö ollaan nyt sitten tultu?
Itse en ohjelmaa katsonut.
Itse en ohjelmaa katsonut.
3 Comments:
Eivät olleet tosiaankaan kovin kummoisia. Mielestäni se "hyvät kyydit" oli kahdesta huonosta hitusen parempi. Muropaketissa spekuloivat, että zoom-zoom voitti ainoastaan sen vuoksi, että Muropaketissa oli aiheesta ketju. http://murobbs.muropaketti.com/thread.jsp?forum=7&thread=358845
http://www.mazda.co.uk/know/movies.asp
Tuolta MuroBBS:n ketjusta poimittu...
Ei kai tässä voi muuta todeta kuin että MTV3 kanavana on surkea, kun hittejä tuli noin vähän ja sekin pelkän murobbs:n avulla...
Joten keskittäkääpä mainontanne pelkästään internettiin.
Esim. googgeliin mainos "hyvät kyydit" mazda3.fi, 1000 kävijää vain 50 euroa...
Lähetä kommentti
<< Home